Wicklow

Ierland, Wicklow

Vandaag zijn we vanuit zwolle vertrokken naar schiphol .na een haastige knuffel met bart en ester zijn hun met de auto weer naar zwolle gegaan ,en zijn wij gaan inchecken want vandaag vliegen we naar ierland!!!!
Na het inchecken en de douane lekker een bak koffie drinken en nog even een broodje eten, voordat we om 12.25 kunnen gaan boarden.
Na een paar minuten vertraging kunnen we gaan vliegen, voor we het wisten werd al weer de landing in gezet en kregen we ierland voor het eerst te zien. Aangezien we alleen handbagage mee genomen hebben waren we ook zo weer door deze douane controle heen. Vervolgens door naar de auto verhuurder waar voor ons een mooie nieuwe rooie seat mii klaar stond. Na een aantal kilometers zijn we aangekomen in wicklow. ( wel lastig hoor z'n auto met het stuur aan de verkeerde kant, en dat aan de verkeerde kant van de weg rijden is ook raar.) Aangekomen in wicklow snel de koffer naar boven gebracht want het zonnetje schijnt heerlijk, tijd om de benen te gaan strekken. Heerlijk naar de kliffen gelopen waar drie vuurtoren staan. Onderweg veel schaapjes gezien net lammetjes en heerlijk geurende prikkelstruiken met gele bloemetjes.
Na de wandeling met de auto even het stadje in om de nodige spulletjes te halen enveen hapje te eten. Nu bedenken wat we morgen gaan doen.

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Lastig links rijden? Veel plezier en we zullen jullie volgen

Harm en Hilma 2015-03-29 21:58:01

He Allie, heel leuk zeg Ierland. Heb je niet meer gesproken en had dus niet door dat het zover is " Ierland ". Maar goed.... Heel veel plezier samen. Greetz, Gina

Gina 2015-03-29 22:27:31

Heel veel plezier daar & lekker genieten!

Leoini en Jarno 2015-03-30 18:09:33

ik weet hoe het is, aan de verkeerde kant van de weg. soms dachten we dat het mis ging! maar veel plezier nog!:)