Rincon de la Vieja

Costa Rica, Guanacaste

Inmiddels zijn we aangekomen in Rincon de la Vieja. Een nationaalpark. Onderweg hebben we nog een luiaard op de foto kunnen zetten en hebben we heerlijk gelunched bij de lokale mexicaan. Onze lodge ligt in de middle of nowhere, erg mooi jammer van die andere Nederlanders ;) Gelukkig hebben we allemaal een apart huisje. Het hoosde, maar vooral erg veel wind. Een storm in nl is er niets bij maar we slapen er heerlijk door. De volgende dag gaan we het nationale park zelf in. Wij gaan als enige twee een langere wandeling doen naar een waterval omdat de hike naar de vulkaan helaas gesloten is vanwege vulkanische activiteit. De route is erg mooi we zien veel en zwemmen lekker bin de waterval. Lunch is brood met pindakaas, gekocht bin de lokale super de dag er voor. Terug van deze hike besluiten we er nog een korte hike achteraan te doen naar wat bezienswaardigheden omtrent vulkanisme. Deze stellen enigsinds teleur. Helemaal in vergelinking met IJsland. Gelukkig kunne we daarna heerlink relaxen een natuurlijke hottub erwarmd door de vulkaan. Terug met de bus avondeten douche en op bed! Buenos Noches!

Prachtige mooie foto's. Schitterende watervallen. Mag je er onder staan of komt er wel eens een steentje mee naar beneden? Goede reis verder