Begin van de vakantie

Nederland, Horst aan de Maas

Vanmorgen hebben we een niet al te beste start. Albert heeft slecht geslapen evenals Stan. Alja wordt niet heel fit wakker ( hoofdpijn misselijk en overgeven) en besluit na het ontbijt als Stan weer naar bed gaat ook nog even het bed weer op te zoeken, ondertussen begint Albert alvast met de auto in te pakken als Stan en Alja anderhalf uur later weer wakker worden is Alja een stuk opgeknapt en Stan weer gezellig. Als Stan wakker wordt na zijn middagslaapje vertrekken we richting America. Aangekomen bij cp worden we ingecheckt door zwarte piet😁. Aangekomen in het huisje laden we de auto uit en komen we tot de conclusie dat we ook genoeg vergeten zijn ( o.a. de camera en Stan z'n wipstoel). Als we ons geïnstalleerd hebben gaan we opzoek naar de supermarkt Stan kijkt zijn ogen uit op het park zoveel bomen en dan de marketdome zoveel kleuren en dingen te zien hij wordt er helemaal wild van. Na het eten is Stan echt doodmoe na nog even in bad gezeten te hebben met mama gaat hij héérlijk slapen en is meteen vertrokken. Voor vandaag niet heel veel foto's maar dat komt vast wel goed komende week. Wat we morgen gaan doen zien we dan wel.

Vervelend begin van de 1e vakantiedag! Gelukkig weer wat opgeknapt. Veel plezier!

Harm en Hilma 2019-11-15 21:24:06

Ik hoop dat dit jullie portie tegenslag/pech was! Ennuh, met kids wat vergeten is heel herkenbaar😂. De dome is voor kids heel interessant, wsl zijn er ook papagaaien en koikarpers. Als ze een tikkie ouder zijn kun je er een dagdeel zoet mee zijn 😜 Veel zwem- en ander plezier en ga er lekker van genieten de komende week!