Op naar de Azoren

Portugal, Lajes

We zitten hier voor ons appartement heerlijk in de schaduw bij een graadje of 25 en strak blauwe lucht. Even snel een stukje schrijven over onze reisdag (gister dus)

Rond de klok van twaalf uur vertrokken we richting Schiphol. Onderweg even gelunched bij de La place in Laren.
Eenmaal op Schiphol was de bagage zo gedropt en konden we wachten op onze vlucht naar Lissabon. Hier hebben we drie uur de tijd om over te stappen op de vlucht naar de Azoren. De vlucht gaat voorspoedig. Beetje lichte turbulentie vlak voor de landing. Van het vliegveld van Lissabon hadden we wat meer verwacht. Het is meer een verouderd doolhof :) Gelukkig hebben we drie uur de tijd. Eenmaal de tas kwijt hebben we twee uur wachttijd, tijd voor een broodje kip. Gelukkig hebben we drie stoelen voor ons tweeen in het vliegtuig, dat is ook wel prettig want Albert past ook maar net in de stoel. Al snel landen we op Terceira. De tas is vrij vlot gevonden en we moeten nog tien minuten lopen naar ons hotel. De eigenaresse lag ook al te slapen te horen aan haar zucht toen we op de bel drukten. Het is schoon heeft een bed en ligt aan een vrij drukke weg maar goed, het is maar voor een paar uur. Het lokale tijd middernacht, maar voor ons gevoel al 2 uur vanwege het tijd verschil. We slapen allebei redelijk vlot na deze lange reisdag. Geen foto's van vandaag