Hoogste punt van belgie

Belgiƫ, Botrange

Vandaag voorspellen ze niet al te best weer, maar in de ochtend nog droog.
Wandelschoenen aan tomtom instellen en op naar botrange dachten wijšŸ˜€. Helaas de tomtom kent botrange niet maar met een beetje gepuzzel met een kaart komen we er wel.
Wat blijkt botrange blijkt geen plaats te zijn maar een natuurbelevenismuseum.
Eenmaal aangekomen blijkt deze nog dicht te zijn de bordjes van de wandelroute kunnen we ook niet vinden, dus dan maar zo een stukje lopen wederom prachtige natuur en heerlijk lopen over houten vlonders. Ook komen we tijdens deze wandeling op het hoogste punt van belgie 700 meter.
Eenmaal terug bij de auto blijkt het museum nu wel open te zijn ook nog maar even binnen kijken danšŸ˜‰. Best mooi en ook meteen een vraag van ons beantwoord eerder waren we omgeknaagde bomen tegen gekomen wat naar ons idee sporen van een bever waren en wat blijkt die komen er ook voor.
Na het museum besluiten we door te rijden naar eupen om te kijken of daar nog wat te beleven valt nou eigenlijk niet zoveel bijna alles was dicht op de plaatselijke bakker na.
Hierna besluiten we maar naar het huisje te gaan ware het niet dat we onderweg bordjes tegen kwamen die ons de weg wezen naar een mooie grote stuwdam, hup de auto uit en toch nog maar een stukje lopen want het slechte weer blijft toch nog uit. Helaas hier houdt ons geluk op eenmaal aan de andere kant van de dam begint het behoorlijk te hozen als verzopen katjes komen we weer bij de auto aan snel naar huis en weer opwarmen in de sauna. 'S avonds nog even als afsluiter eten in monschau.