Vertrek

Nederland, Zaandam

Komend weekend, als we klaar zijn, vertrekken we weer. We gaan eerst naar Heidelberg dan via Reutte in Oostenrijk naar Italië. We hebben 27-8 een overtocht vanuit Ancona naar Igoumenitsa.Daarna rijden we langs de kust naar Lefkas, einddoel is dan de Peloponnesos omdat we 22-10 vanuit Patras weer een overtocht naar Ancona hebben.

We hebben natuurlijk al heel veel gezien in Griekenland maar hopen toch weer wat nieuwe plekjes te ondekken.
En misschien wordt het wel heel wat anders, als camperaar pas je je reis aan naar de omstandigheden. Zo stond ook het eiland Kefalonia in de planning, nl vanuit Lefkas en dan weer met de boot over naar Kyllini op de Peloponnesos. Maar ivm met de het grote watertekort is op een aantal eilanden de noodtoestand uitgeroepen oa dus op Kefalonia. Jammer maar we waren al 2 keer op Kefalonia , het is even niet anders.
Groetjes Ina en Marinus

Ina en marinus een prettige vakantie hoop dat jullie veel nieuwe dingen zien groetjes uit bali

Cor en myrna 2024-08-15 13:45:03

Fijne en goede reis Ina en Marinus. Ik volg jullie uiteraard weer.

Willemijn Onrust 2024-08-15 13:52:27

Hoi Ina en Marinus, Hele fijne reis, geniet er van.

Martin en Gre 2024-08-15 13:55:11

Krukken mee, bed opgeschud > ga ervan genieten!!

Peter 2024-08-15 14:41:30

Waarom een foto van de bedden? Moeten wij nu zien hoeveel kleerhangers er mee gaan haha? Of gaat het erom dat jullie druk aan het pakken zijn en het nog wat rommelig is? Iets dat ik dan weer mee vind vallen. Ga lekker genieten van de vakantie en dit keer wil ik geen enkele foto zien van één van beiden in een ziekenhuis. Veel plezier.

Kees Koele 2024-08-15 14:47:44

De gezellige rommel is heel herkenbaar, hoort erbij. Alles op zijn plaats en vertrekken! Ines en Marinus (zo noemen wij jullie) heel veel reis plezier, laat ons mee genieten van de mooie plaatsjes die jullie aandoen. Geen gekke dingen en pas goed op elkaar. Groetjes vanuit Groningen.

Berta en Pieter Smilda 2024-08-15 14:57:59

Hoi Ina & Marinus, Het is weer zover, een prachtig reisprogramma van maar liefst 82 dagen. Heb samen veel plezier en reisgenoegens en kom weer behouden en wel in ons kikkerlandje terug. Het is mij persoonlijk een genoegen om over jullie schouders mee te mogen kijken !! Warme groet van Peter & Wilna.

Peter Kee 2024-08-15 15:10:08

Goede reis en leuke vakantie.Naar jullie belevenissen wordt alweer uitgekeken.! Gegroet beiden!

Marianne 2024-08-15 15:27:37

Oh, heerlijk nog een paar nachtjes slapen, dan mag je weer. Geniet ervan, neem op tijd je rust, lekker tijd voor lezen (kijk uit naar je leestips) en laat ons maar weer eens zien waar wij in maart naar toe moeten. Goede, veilige reis, en mooie campertocht. Hartelijke groetjes van Mike en Wilma.

Wilma 2024-08-15 16:28:41

De tijd gaat zo snel dat ik zie dat jullie alweer op pad gaan. Voor die tijd zullen wij elkaar niet meer zien, denk ik, dus alvast een goede reis gewenst samen en vooral behouden weer thuis. We volgen jullie op de voet ! Groetjes A + A.

Adrie en Arthur 2024-08-15 19:40:16

Ik wens jullie een fijne, mooie en vooral veilige reis toe. Ik kijk uit naar alle foto's en reisverslagen. Groetjes José

josé 2024-08-15 20:22:48

Goede reis en geen ziekenhuisbezoeken s.v.p.

Mike 2024-08-15 20:48:07

Een voorspoedige reis en veel plezier, geniet ervan.

Roelf en Ans Ritsma 2024-08-15 21:48:30

Καλό ταξίδι! 👋🏼🍀🧿

Λουίζα 2024-08-16 16:34:49

Weer naar Griekenland, leuk!. We maken een parallelplan. We vertrekken 31 augustus naar Griekenland en komen 19 oktober weer terug. Begonnen afgelopen jaar ook met Levkas. Ik vraag me overigens serieus af of watertekort (wat ze elk jaar zeggen en vaak terecht) zo erg is dat kamperen onmogelijk is. Ben benieuw naar jullie verdere reis. Groetjes Edso

Edso 2024-08-17 06:31:19

Goede en vooral ontspannen reis, veel plezier

Margot 2024-08-17 15:00:24

We wensen jullie een fijne mooie veilige reis. We volgen natuurlijk weer nu vanuit oost Macedonië en straks vanuit Turkije. Groetjes John & Marian

John en Marian van Gageldonk 2024-08-17 17:36:54

Jullie maken hele mooie reisverslagen en tochten. En wensen jullie nu ook een goede reis. Gr Siny en Gerrit.