In de bergen van Zwitserland jodelahiti

Zwitserland, Gurtnellen

Ha lieve volgers, vanochtend een fikse wandeling gemaakt naar het Kapelletje en de waterval, tenminste dat was mijn bedoeling. Klimmen en klauteren, over smalle graspaadjes, trappetjes en kiezelweggetjes. Gelukkig had ik mijn wandelstok meegenomen.
Maar jullie verwachten het misschien al ;-),
ik heb het dus niet gevonden. Het stond in het dorp keurig aangegeven met een wandelrichtingsbordje, zo'n wit met een rode streep in het midden, dat bordje heb ik verder dus nergens meer gezien, ik heb verder op mijn richtingsgevoel gelopen, nou dan weten jullie het wel ;-), ook Google bracht geen redding deze keer. Lastig navigeren door de bossen. Maar de Reuss kon ik blijven zien, dus kwam ik zeker weer thuis! In het dorp zelf is een klein kerkje en daar heb ik de € dus in het offerblok gegooid, dan zal het ook best wel goedkomen, denk ik.

Verder vandaag niet zoveel. Beetje lezen, spelletje doen, lekker koken én nog genieten van de snelstromende rivier de Reuss voor mijn neus.
Zolang het nog kan, want er is slecht weer op komst.

De foto's laten zien hoe prachtig het hier is.

Ha Yvonne, Wat een mooie foto's. Prachtige omgeving. Een rondrit door Zwitserland is ook niet te versmaden. (voor als je tijd en zin over hebt) Ik weet nog wel wat mooie plekjes. Op naar de dag van morgen. Groet, Ron

Ron 2024-08-16 18:14:24

Zeker heel mooi, geniet maar lekker!

Thea Hendriks 2024-08-16 19:12:05

Morgen weer verder Ron Thanks Thea

ivie74 2024-08-16 21:20:22

Pppfff blij dat ik het nu weet😅 Foto's zijn prachtig...x

Ilonka 2024-08-17 15:32:09

Haha Ilonka en bedankt voor het compliment x