Dag 8

Nederland, Zeewolde

Oppas dag.

RenM zijn een dagje naar Batavia stad, met de kleinste :-). Het is er weer voor, niet of nauwelijks zon en een stuk minder warm.
Dus gezellig samen met Sverre bij de tent. Wij amuseren ons wel, natuurlijk is opa ook gedeeltelijk van de partij.
Sverre vindt het wel fijn, zo alle aandacht voor hem alleen.

Vanavond lekker gegeten met zijn allen bij het camping restaurant. Opa trakteert :-). Ik rijd Sverre terug naar de tent en met nog een dansje op het plein is zijn dag voorbij. Hij vindt het lastig afscheid nemen van oma en ik hoor hem nog in de verte huilen en roepen, ach jee, hij heeft het dus ook fijn gehad. Maar morgen weer een dag, al is dat voor hem natuurlijk nog niet te begrijpen. Nog even lekker knuffelen met papa en mama dan is hij zijn "verdriet" wel weer vergeten, gelukkig gaat dat snel als ze nog maar net 2 zijn :-).

Tot morgen.
De boot is als het goed weer oké, we hebben het euvel (letterlijk) boven water en Corjo heeft het gerepareerd, we gaan het weer proberen.