Verplaatsen

Nederland, Biggekerke

Ik heb nog 2 dagen bij kunnen boeken, maar moet wel verhuizen naar een andere plek op de camping.
Een fijnere plek, waar ik stond vond ik niet heel prettig. Vlak naast de enorme speeltuin, prachtig hoor, maar niet om pal naast te staan en de hele dag het springkussen te horen.
Én ik sta met de achterkant van Coco bijna in het chalet van de buren. Die (veel)buren zijn in dienst van de camping, maken veel geluid en vrijdagavond werd ik zelfs uitgerookt, Coco stonk vanbinnen gewoon naar brand. 2 campers gewoon ergens tussen gepropt en het is hier anders duur genoeg.
Ik heb het wel aangegeven, maar ja, "mevrouw, zo is het, het is vol", was het antwoord.

Het zal wel aan mij liggen :( ik ben te kritisch, of gewoon een ouwe zeur :-) :-) maar wil gewoon waar voor mijn geld.
De camping is verder prachtig hoor, alles picobello, alles erop en eraan, alles super schoon, maar dit klopte gewoon ff niet.

Vandaag is blijkbaar niet mijn dag. De bewoners van mijn nieuwe plek zijn niet van plan snel te vertrekken, ik ben al twee keer hew geweest en nog geen beweging te zien, de laaste keer heb ik het maar aangegeven dat de plek van mij is om elf uur. En ja hoor, klokslag rijden ze mijn huidige plekje voorbij. Dus ik kan :-).
Heerlijk plek, zelfs met een boom én kunstgras voor mijn deur. Hoe slim opgelost tegen het kapot- en/of vastrijden rijden van/in de ondergrond, na al de regen.
Gezellige buren, Nederlandse en die zijn hier met een lampje bijna niet te vinden.

En dan het volgende debacle, ik ben een eitje aan het bakken voor de lunch, een knal, valt mijn kruidenrek naar beneden, pepermolen (van glas) kapot en van het nootmuskaatpotje is de dop aan greuzels, waardoor de totale inhoud over de vloer, in de deur en zelfs in het gasstel en de rubbers van de deur is beland, waar mijn ministofzuiger (van TEMU) al niet goed voor is :-) :-). Is het een keer warm laat meteen de lijm van het kruidenrek los, als het minder weer is maar een paar schroeven er door. Heb ik mijn boormachine niet voor niets meegenomen.

Ik wilde naar het strand, maar aan die klim ben ik maar niet meer begonnen, morgen weer een dag en als het goed is, weer met mooi weer!

Ik vergeet nog iets :-), ik ben mijn luifel uit aan het draaien en daar zakt mijn broek van af, letterlijk, niet dat ik zo ben afgevallen (helaas), maar die is gewoon te groot, geen riem bij me en vergeten op te halen. Mijn buren hadden uitzicht en of ze dáár blij mee waren ;-). Ik hoorde geen commentaar!

Zó, ik ga nu bij Coco in de zon bakken.

Tot morgen, fijne avond uit Zoutelande!