Laatste loodjes

Nederland, 2805 Gouda

Zondagochtend vroeg begint mijn reis van zo'n 2 maanden, wat heb ik er zin in!
Dat was ieg de planning, maar mijn plan is gewijzigd, ik dacht ik ga!

Vandaag nog mijn haren vakantie kort laten knippen en wat huishoudelijke klusjes. Natuurlijk nog wat keren op en neer geweest naar beneden. Het is toch altijd nog meer werk dan gedacht.

Alle klusjes geklaard! Huis op orde, boodschappen gedaan en last but not least, mijn lieverds gedag gezegd.

Waarom zou ik tot zondag wachten. Dus ik ga morgen!

Op naar de zon, leuke reisgenoten ontmoeten en veel moois gaan zien.

We gaan je missen! Maar je gaat gewoon heerlijk genieten en voor je het weet kan je weer met de kleintjes knuffelen xxx

Ruby 2024-08-09 23:19:08

Goede reis dan vast. Volgens mij heb je haast ;-) Ik wens je het goede. Groet Ron

ronrabbelier8 2024-08-10 00:09:13

Hele fijne en gezellige reis naar Italiƫ Yvon!! Geniet ervan en ik zie je reisverslagen met plezier tegemoet!!

Wendy (Martin) 2024-08-10 17:38:19

Leuk dat je me weer volgt Wendy