Weer een knoopje gelegd

Nederland, Kruiningen

Wat later op pad, het weer is beduidend minder en de lucht dreigend. Weeronline geeft aan dat het langzaam aan beter wordt vandaag, dus maak ik geen haast.

Een rondje van Oosterschelde naar Westerschelde, door Waarde, Krabbedijke en Oostdijk terug naar Kruiningen.

Over de dijk en langs de dijk, zonnebadende en luierende zeehonden gespot bij het uitzichtpunt van Rilland, de foto's proberen te maken door de kijker die er stond, voor mijn camere waren ze te ver weg. Het rommelige Krabbedijke strandje aangedaan, maar daar was niet heel veel te zien, behalve de rommel, want van dat soort "rommel" hou ik ;-). En heel veel fruitteelt, gisteren de peren, vandaag kwamen daar de blozende appels bij, allemaal nog mini, maar dat gaat goed komen.

Geen terras gevonden vandaag, maar wel een Jumbo, daar een lekker belegd stokbrood meegenomen.

Maar wat een woei, windkracht 5, vroeg wel af en toe standje turbo van Stella.
39 km verder weer terug op honk. Weeronline had gelijk het is mooi weer geworden. De route was weer wat km's meer dan geknoopt en ook deze keer klopte het af en toe niet en mistte er een bordje, of sta je bij punt 91 moet je naar 41 en dat nr staat nou net niet op het bord. Kaart er maar bij gepakt en anders is Google er ook nog altijd.

Het is nu echt opruim tijd, morgen betijds op huis aan, het zit er weer op.
Mooi en heel mooi weer gehad, met een paar kleine buitjes, maar ik heb er weer van genoten. Én bijna 200 km's gefietst, lekker hoor, goed voor de beentjes!

Weer een leuke vakantie,heb er mee van genoten Groetjes