Bijna!!

Nederland, Gouda

Net terug uit Zeewolde en zoals ik zondag al zei, nog een drukke week voor de boeg.

Misschien heeft een van jullie oplettende volgers het al opgemerkt :-), mijn winterreis is ook alweer in de planning. De reis die ik heel graag wilde maken. 23 januari voor 3 weken naar Laos en Cambodja, weer met de NRV.
Wat een geweldig vooruitzicht.
Ik mag mezelf toch wel een bevoorrecht mens noemen dat ik dit allemaal kan doen!

Vandaag naar de Stella-service voor een onderhoudsbeurt van mijn fiets, fijn nog even voor de vakantie en toch ook alweer ruim 900 km op de teller. In de middag nog even voor kapper spelen.

Morgen naar Utrecht voor het 2e deel van het RS onderzoek waar ik aan meewerk en Martin (mijn plantenoppas) komt op de koffie.

Woensdag lunchen met Margreetje, heel fijn.

Vrijdag nog een bezoekje aan de kapper en natuurlijk in de tussentijd mijn huis aan kant, dat is fijn weggaan én terugkomen.

Zaterdag de kids nog gedag zeggen en dan misschien meteen wegrijden, tenminste dat kwam zo ineens in me op en waarom niet.

Word al moe als ik het allemaal teruglees :-) :-).

Groot gelijk Yvonne, carpe diem !

Chris melis 2024-08-05 18:56:44

Zo is dat Chris! Zolang het me gegeven is :-).