Fietsen

Nederland,

Toch nog naar de boot motor kijken, oliepijl is ook prima, geen idee dus.
Morgen afwachten of Corjo iets kan vinden.

Ik heb een tochtje geknoopt over de dijk, door de bossen, over boerenland en langs de strandjes.
Het is bloedje warm, maar op de fiets goed te doen.
Er zijn wat knoopjes (bordjes) verdwenen en ik heb de gps nodig om de goede weg te vinden w heren op de fiets blijven ook staan en zoeken. We raken gezellig aan de praat en ik vraag of ze geen koffie bij zich hebben ;-). Maar dat grapje kwam niet over . Dan kom ik het volgende punt weer tegen en vervolg de goede weg.
Het was de crash locaties wo II tocht, maar behalve 2 palen met daarop een verhaal dat op die plek een vliegtuig in het IJsselmeer is gestort, was dat het wel. Ik dacht wrakken te gaan zien, maar dat was iets te ver gezocht. Wel mooie huizen, die zijn er hier in overvloed te vinden, maar wonen hier toch maar niet.

Na een hotdog bij de Hema (heeft hier een eigen terras), terug naar mijn honk. De beentjes omhoog en naar het zwembad om Sverre al uit de verte te horen schateren, honderd keer van de glijbaan, klimmen en klauteren in het water, heerlijk vindt hij het en ik om het mee te maken.
De snackbar was er goed voor vandaag, kon geen kookzin vinden ;-).