Dag 3

Nederland, Zeewolde

En zó begint de dag! Zonsopkomst vanuit mijn camperbed.

Groot feest vandaag. Sverre alweer 2 jaar, "time flyes".

Kadootjes mee en hem verrassen. De slingers hangen al. En taart gehaald!

Dat heb je als je in juli jarig bent, dat wordt vaker in de vakantie vieren :-).
Maar heel leuk.

Het was een super dag, Sverre heeft genoten en daardoor wij ook natuurlijk.
Lekker de hele dag buiten net het mooie weer.

De dag afgesloten bij mijn oude boot vrienden en veel herinneringen opgehaald.
Heel veel gelachen! En eigenlijk het weer opgepakt waar we meer dan tien jaar geleden gebleven waren. Was heel fijn.

Morgen een dagje voor mezelf. Maar wel gezellig bbq'n met elkaar bij de camper.

Een latertje vandaag, jullie slapen al, maar alvast goedemorgen dan :-).

Ha Yvonne, Idd een latertje. Leuke dag gehad op de verjaardag van je kleinzoon. Herinneringen herleven. En wat een leuke foto van de camping in het donker. Groet, Ron

Ron 2024-07-28 00:33:36

Gefeliciteerd met Sverre, 2 jaar!

Thea Hendriks 2024-07-29 08:49:52

Hoi Yvonne, Alsnog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Sverre. Alweer 2 jaar. Geniet van elkaar en van de mooie zomerse dagen die er dan eindelijk komen. Groetjes Frans en Ina.