Hoeve 't Uitje

Nederland, Kruiningen

Wat een rust hier, met de vogels wakker geworden, maar 4 uur was voor mij toch wel iets te vroeg. Omgedraaid en tot 8 uur verder geslapen.

Een mooie knoop gemaakt naar Yerseke en terug, natuurlijk met diverse stops, gepland en ongepland.
Vandaag niet wolkenloos, maar nog steeds prachtig en lekker warm.
Op de route staan de uitspanningen aangegeven en de eerste pak ik maar meteen. Een cappuccino met een frambozencakeje.
Hup hup weer verder met de mooie route door het boerenland en wat dorpen.

Yerseke kende ik al van 2 jaar geleden met Margreetje en Kees. Maar ik vind de mossel-en oesterteelt wel indrukwekkend om nog een keer te zien. Het oogt allemaal een beetje rommelig, maar dat is uiterlijke schijn.
Ik loop achter de restaurants langs en vind daar wel mijn foto plekjes.
Fiets door de haven en vind een bankje aan het water, heerlijk. Het dorp is niet groot, maar nog met authentieke vissershuisjes.
Ik wilde hier lunchen, maar oef die prijzen.... achteraf natuurlijk spijt ;-), een aantal van mijn volgers zuchten nu :-).
Niets meer gevonden wat de moeite waard was om te gaan lunchen, dus thuis mijn brood gegeten.

Ik dacht, kom kom het water in, lekker wat baantjes getrokken in het mooie zwembad.
Hoe luxe is dat, een camperplaats met zwembad, nog nooit eerder meegemaakt.
De foto's zeggen genoeg denk ik!
Ik wil nog wel blijven, maar dan krijg ik ruzie met Sverre :-), want hij is het weekend bij oma, nee hoor, ik vind dat ook heerlijk.

De uien heb ik nog niet kunnen vinden, maar dat ze er moeten zijn is duidelijk, want de verwerkings bedrijven ben ik tegen gekomen.

Bij de Aldi mijn kostje voor vanavond gescoord.

Nu lekker helemaal niets!