Weer op huis aan.........

Nederland, Biggekerke

Dacht het niet :-)!

Gisterenavond, ik lig net in mijn mandje, hoor ik buiten gepiep, heel zielig, zal ik eruit gaan, nee, weer aankleden en het zal wel bij een andere kampeerder zijn, dus ik val heerlijk in slaap. Vanochtend vroeg uit de veren, het is weer prachtig weer en ik moet mijn hele reisvastritueel nog doen. Kom buiten en daar zit het gepiep van gisteravond, onder mijn heg te scharrelen, 2 mini kittens, ze komen direct naar me toe, ik geef ze een bordje melk, moeder is in geen velden of wegen te bekennen.
Maar later als ik bezig ben, zie ik haar lopen, kittens gered.

Mijn leuke buren zijn gezellige kletsers en ze vragen of ik een bakkie kom doen voor ik weg ga. Dat sla ik niet af. Super leuk! Ook zij zijn krasse 70gers en reizen met hun caravan nog heel wat af.
Dan is het tijd te gaan, het is kwart voor 11.

Ik heb nog voor 3 dagen een plek kunnen vinden op een hoeve ('t Uitje) in Kruiningen. Hoe 't Uitje op te vatten kom ik vandaag achter. Is het een uitje, of ligt de Hoeve bij, of in een uienveld.
Een kleine 3 kwartier vanaf Zoutelande. Met onderweg een Aldistop, ik had weer bevoorrading nodig.
Nieuwe omgeving en zolang de zon zo uitbundig schijnt.......lekker toch!

En het is een uitje, de hoeve was vroeger van een uienboer. Niets meer van te ruiken ;-).

Ik sta recht tegenover de schitterende hoeve en bij het inparkeren neem ik meteen maar het plaatsnummerbordje mee, stond in de heg, even niet gezien. Geen schade, niet aan Coco en niet aan het bordje, was een schampschot :-).

Wat prachtig is het hier! Ik heb een rondleiding gehad van de eigenaar, hij heeft eigenhandig alles verbouwd en is daar een jaar mee bezig geweest. Er is zelfs een binnenzwembad, een heel leuk terras en mooie omgeving.
Ik sta op grind met een groot grasveld naast Coco.

Na een broodje stap ik op Stella, een beetje verkoeling zoeken op de fiets. Ik maak een klein rondje naar de Hansweert-sluizen. Ik hou ervan.

Als ik terugkom is de zon van mijn plek verdwenen en kan ik heerlijk zitten op mijn schaduwrijke grasveld.
Een lekkere salade klaargemaakt, dat smaakt het best nu. En zo is er alweer een dag omgevlogen.

Fijne avond maar weer!

Ha Yvonne, Lekker dagje. Fijn dat de nieuwe plek bevalt. Morgen weer lekker weer zo te zien. Misschien zijn er strandjes in de buurt? Groet, Ron

Ron 2024-06-26 20:37:37

Dit klinkt toch wel echt als vakantie Yvonne, lekker buiten en geen regen! Geniet er van :)

Wendy van Dijk 2024-06-27 08:23:09

Het zwembad is ook heerlijk Ron