Nog even genieten

Nederland, Biggekerke

En voor het eerst dit jaar naar het strand.
En wat voor stranddag was dat, strakblauwe lucht, een heerlijk briesje en rond de 25°. Beter kon niet.
Ik was er vroeg, 10 minuten lopen naar de eerste hoge trap van vast meerdere de komende reizen. 112 treden op en naar beneden om over de duin te komen (één van de hoogste van Nederland) en later terug, omgekeerd. Het viel me erg mee, 1 keer gestopt om op adem te komen.
Het strand was nog leeg en heel druk werd het niet. Stuk gelopen om de paaltjes vast te leggen en zelfs 2x de zee in geweest, echt heerlijk en niet heel koud.

Halverwege de middag terug naar mijn camperplek, lekker douchen om het zand en zonnebrand af te soppen.

Dan is het tijd voor het Nederlands elftal, tablet buiten en bij veel buren ook zo. Grappig genoeg lopen de uitzendingen niet synchroon, het oh, ah en juichen na elkaar.

Tegelijktijd een plek op Zeewolde gereserveerd, eind juli met de kids. Zij met de tent, ik met Coco natuurlijk, een stukje verder op de camperplaats van de camping. En GJ in zijn boot in de haven.
Weer iets om naar uit te kijken. Verder waar we zondag gebleven zijn!

Inpakken heb ik geen zin meer in, morgen heb ik de tijd tot elf uur om te vertrekken naar Kruiningen.

Fijne avond, tot morgen!

Ha Yvonne, Wat een prachtig weer wordt het de komende dagen. Zonde om naar huis te gaan. Ben benieuwd naar je volgende stek. Groet Ron

ronrabbelier8 2024-06-26 10:53:43

Heerlijk , eindelijk zomer!

Thea Hendriks 2024-06-26 12:08:11

Lekker genieten Yvon ☀️

Jose 2024-06-27 16:36:23

Dat doe ik zeker José, jij weer thuis, ook fijn.