Hoog bezoek

Nederland, Biggekerke

Nou ja hóóg bezoek :-), heel fijn met elkaar, M&R en mijn 2 kleine kanjers S&V.

Een heerlijk lange dag, die omgevlogen is.
Samen eten, kletsen, naar de speeltuin en S samen met papa naar het strand en in de zee en dat alles met prachtig weer, wat een kadootje.

Met kinderen is kamperen tot wel het meest ideaal, de hele dag buiten.
S geslapen in oma's grote bed, met een van de camping geleend hekje ervoor, hij vond het geweldig en heeft een heerlijk tukkie gemaakt.

En dan gaan ze weer naar huis, een soort landverhuizing, wat een spullen heb je nodig voor een dagje camping met 2 koters. Ongeveer net zoveel als voor een hele week ;-).
S moest nog een beetje de dag verwerken, maar slaapt alsnog lekker in zijn autostoeltje, die kan straks zo slapend zijn bedje in thuis.

Ik heb genoten en volgens mij, zij ook!

Wat schattig 🥰

Chris melis 2024-06-23 21:20:06

Dat ziet er gezellig uit, Oma genieten maar! Leuk dat ze bij je kwamen

Thea Hendriks 2024-06-23 21:33:27

Ja was top

ivie74 2024-06-23 21:35:23

Ha Yvonne, Wat een heerlijkheid vandaag. Ik zie het allemaal voor mij, wat een geluk. Lieve groet, Ron