Boodschappen doen in Zoutelande

Nederland, Biggekerke

Vannacht heel veel wind gehad, alles rammelde en klapperde, zelfs uit bed gegaan om de dakluiken dicht te doen en natuurlijk viel er wéér regen, geen hoosbuien, maar nog steeds niet droog.

Boodschappen gedaan voor morgen, bij de Jumbo, 3,5 km verderop.
Mijn kids verwennen met een lekkere lunch.

Het strand zal het morgen niet worden, die enorme trap over het duin, kunnen die kleine beentjes van Sverre niet aan. Iets van honderd treden. We gaan het zien.
Op de camping zelf is ook genoeg te beleven voor hem in de enorme speeltuin.

Vandaag verder een luie dag, inmiddels is de zon er en is het heerlijk voor mijn campertje.

Geen plaatjes vandaag.

Lieve Yvon. Je hebt weer fijne dagen, gezellig met elkaar en alleen gaat het ook prima zo te zien!

Thea Hendriks 2024-06-22 11:45:52

Zeker Thea, alleen is ook heerlijk.

ivie74 2024-06-22 12:41:31

ha Yvonne, Leuk dat je morgen visite krijgt. Iets naar uit te kijken. Ik wens je alvast veel plezier. Groet, Ron