Incompleet

Spanje, Torrellano

De wekker gaat om 05.50 af. Wat gek, het is nog donker buiten. Je zit hier natuurlijk een stuk dichter bij de evenaar, dus later licht.
Een snelle douche, en een nog sneller ontbijt. Om 07.15 uur zitten we in de auto naar het vliegveld Alicante-Elche Miguel Hernández zoals het officieel heet. Of gewoon vliegveld Alicante. We moeten de auto droppen bij Alamo maar die zijn pas om 8 uur open. Daarom mogen we de auto afgeven bij AquaCars en zij brengen ons ook met de shuttle naar het vliegveld op 5 minuten rijden.
We gaan vlot door de security, er is met gemak nog tijd voor een bakje koffie.
Ik zit langs een bijna gepensioneerde man uit Herwijnen die voor zijn werk ook al heel de wereld over gereisd heeft. Nu komt hij net terug van zijn appartement in Torrevieja. En hij is sinds kort voor het eerst opa geworden. Hoe leuk! We kletsen gezellig de hele vlucht!
In Eindhoven landden we met een harde klap, zo we zijn weer thuis! Er hangt een donkere lucht boven de terminal. Michel komt mij ophalen, dat is superfijn. We nemen afscheid van iedereen. Ronald heeft op de terugvlucht nog een foto geknutseld waar Michel ook in is "geplakt", zo was hij er toch nog een beetje bij. Virtueel dan.
Het was weer een super gezellig vriendenweekend, dit moeten we zeker elk jaar opnieuw doen, maar liefst wel compleet met 6 man sterk!