Dag 36: Agricampeggio Alba

Italië, Casette

9.30

We hebben besloten hier nog wat te blijven hangen en het noodweer ten zuiden van ons eerst te laten voorbij gaan.
Ik heb me aan een tafeltje onder een afdak geinstalleerd waar ik mijn tablet even kan opladen en misschien wat in mijn boek van Jacques Brel kan lezen en proberen wat aan mijn opdrachten voor de biografie-leesgroep te werken.

15.45

Ik heb wat verder gelezen in de biografie van Jacques Brel, maar eerlijk gezegd...het lukte me niet goed om mij hierop te concentreren. Het blijft hier ook niet helemaal droog en het is aan de frisse kant...Ik ben dan maar in mijn slaapzak gedoken om me op te warmen en heb een goeie tuk gedaan...een echte RUSTdag dus. Ook Chris dommelde in in zijn zeteltje in de voortent.

Nu is Chris boodschappen gaan doen om vanavond het eten hier klaar te maken...hij heeft nu precies meer energie als ik.

20.00

We hebben intussen lekker gekokkereld en gegeten met een wijntje van de agriturismo waar we kamperen.
We zitten nu nog wat aan de tafeltjes en laden nog wat dingen op en genieten van een dessertje en een drankje...Chris doet dat niet slecht die boodschappen...

21.30

Overmorgen fietsen we verder richting Ferrara...want we vinden haast niks meer vrij dat betaalbaar is in de buurt voor morgen...

Doet ook eens deugd zo een rustdag. We duimen dat het weer daar goed blijft. Hier hebben we een mooie week. Straks ga ik het gras afrijden. Ik wens jullie een mooie dag.

Catherine 2024-09-19 08:31:10

T is misschien goed dat er steeds 1 aanwezig is om kop te trekken in alles en dat mag best eens afwisselen