Dag 18: Lauchheim - Dillingen an der Donau 52 km

Duitsland, Dillingen a.d.Donau

Het appartementje in Lauchheim moeten we onthouden want ook de streek leent zich zeker prima voor herfstwandelingen in de vele bossen in de omgeving.

Wat zijn we vandaag weer dankbaar voor de schaduw en de koelte onder de bomen. "Cycling for trees" was echt de beste keuze dat we konden maken om te sponseren.
Na onze laatavondrit van gisteren hebben we deze morgen wat uitgeslapen en was het redelijk laat voor we vetrokken.

We fietsen alweer een hele dag door prachtig terrein en op autoloze fietspaden, chapeau aan de maker van deze route: Reitsma.

Chris spreekt een oude boer aan die met een hele oude tractor rijdt en na een tijdje nodigt deze ons uit om naar nog oudere tractoren te gaan zien, waaronder ééntje uit 1953. Het walhalla voor Chris.De man zijn opa was tijdens WOI in Oostrozebeke en Passendale...maar werd toch 93 jaar.

Ons doel vandaag ligt in Dillingen an der Donau...een super goedkope camping...amper 17 euro. We kunnen er ter plekke eten en drinken ook.

Ik zit nu wel als een éénzaat in mijn voortent omdat ik anders levend worden oogegeten door de muggen...Er zijn hier nochthans voor de eerste keer veel fietsers die o.a. de Donauroute fietsen waarschijnlijk.