Dag 15 Neckargerach - Brettach: 60 km

Duitsland, Langenbrettach

De dag goed gestart met een super ontbijt op de camping. Het is alweer 10 u.tegen dat we kunnen starten. Kamperen is goedkoper maar die tent opbreken en proberen droog te krijgen lukt niet in 5 minuutjes...Alles heeft zo zijn voor en nadelen.
Net buiten de camping doen we nog onze inkopen voor de dag.

De rit begint met hetzelfde parcours als dat dat we gisteren moesten terugfietsen, maar dan nu aan de andere oever van de Neckar, langs een toch wel drukke weg... tot bij de eerste brug en dan zijn we voorbij de werken en kunnen we onze route terug oppikken.

Het wordt heet vandaag, maar we schijnen er goed tegen te kunnen en genieten van het mooie parcours langs de Kocher waar we bij Bad Nimfen op overstappen.

We hebben helemaal geen idee waar we vanavond zullen uitkomen...er staan slechts 2 campings in het routeboekje: de ene te dicht, de ander te ver...We zijn rond 14u30 nog tot de ingang gefietst van de eerste camping...maar we hadden allebei zin om verder te rijden.

Rond 16 u 30 stoppen we nog eens om te drinken, onder een boom en kijken nogmaals voor logies in de buurt...alles lijkt volzet of veel te duur. Plots vind Chris toch een kamer op 3.5 km van waar we ons toen bevonden. Het is iets boven onze normale prijzen, maar ons gemiddelde zit nog steeds op 100 euro per dag, all in.

We hebben dus een kamer in Brettach en zijn net gaan eten op de plaatselijke voetbalkantine : pizzeria Rosario. Chris een pizza, ik een penne a la rabiatta...HEEL pikant.

Vandaag werd het 31 graden in de schaduw...in de zon zagen we temperaturen van boven de 40 graden...morgen beloofd het nog warmer te worden.

in zo'n warmte is dat afzien, maar wel mooie foto's, we blijven volgen en zijn zo een beetje mee op reis.