Dag 1: Brugge Wachtebeke 68 km

België, Wachtebeke

Oef wat een dag....
Omdat Chris super gestressd was de laatste tijd werd onze start steeds later gepland...waardoor ik dan weer stress kreeg. Uiteindelijk was het reeds 14u tegen dat we Zevenbergen verlieten. Gelukkig hadden we slechts een goeie 60 km voor de boeg en dank zij onze batterijen konden we goed vaart maken langs de vaart Brugge Gent. In Gent hadden we wat wegomleidingen...waardoor we weer wat vertraging opliepen. Uiteindelijk bereikten we domein Puyenbrouck om 19.30.
De eerste keer onze tent opzetten lukte redelijk vlot. Daar we deze middag thuis nog warm hadden gegeten, hebben we vanvond een broodje gegeten dat we onderweg kochten in de lidl.
Het is nu 22 u en donker en we zitten gezellig in onze voortent.
Het lukt niet al te best om alles op te laden met de stekker van de camping...dus zal ik dit verslag maar kort houden.
Slaapwel beste volgers.

Goeie reis !!!

Greet De fauw 2024-08-14 22:31:20

Veel succes, zal een fietstocht zijn met veel avontuur, zoals het moet hé. No stress, en niet om de tijd kijken maar wel voorzichtig zijn. Geniet ervan.

Kurt en Elisabeth 2024-08-14 22:41:46

Oh leuk, dit wordt vast een levenservaring. Geniet van alle moois rondom jullie. Heb toffe babbels, en wees toch ook voorzichtig. 🍀 Succes