Dag 32: Enego- Cittadella 58 km

Italië, Cittadella

De eitjes van de kippetjes van "I profumi drl bosco" hebben gesmaakt deze morgen, en daarna zat er niks anders op dan de klim naar onze "room with a view" opnieuw neder te dalen...Ik stond in bewondering voor onszelf, eerlijk gezegd, wat een klim. Toch even wat fotootjes genomen nu.
Daarna volgen we de Brenta route verder: de kloof waar we al dagen doorheen fietsen wordt smalller en smaller, de rivier breder en wilder. Uiteindelijk worden de bergen nog slechts achtergronddecoratie.We voelen ook meer en meer de Italiaanse sfeer in de dorpen die we langskomen.

Rond 15u beginnen we te zoeken naar logies. Chris vind een kamer in een hotel net buiten Cittedella,een Middeleeuwse volledig ommuurde stad. We gaan er pizza eten binnen de stadsmuren.

Als het morgen een beetje meezit bereiken we ons tussendoel Venetië.

Ik zie elke dag uit naar je verskag. Jullie verdienen een pluim ,ja zelfs een ganse krans😉

Crien 2024-09-15 08:38:37

Bedankt Crien voor al jou medeleven en aanmoedigingen.

Lucienne 2024-09-15 08:41:30

Super !! Citadella … mooi !! Gelukkig liggen de bergen nu achter jullie want het sneeuwt nu heel erg in Oostenrijk !!! Veel courage !!

Greet 2024-09-15 10:17:15

Ja we zijn ongelooflijk goed in het ontsnappen van minder weer tot hiertoe. Zitten nu tramezines te eten bij een bar. Best lekker en goedkoop.