Dag 29: Lana - Salorno 58 km

Italië, Salorno sulla Strada del Vino - Salurn an der Weinstraße

Deze morgen konden we één en ander kopen om te ontbijten en om overdag te eten, in de campingwinkel.
We probeerden op een paar plekken iets te reserveren voor vanavond...maar vergeefs...volzet of te ver van de route.
Dan maar vertrekken en we zien wel waar we uitkomen.
We vervolgen onze route en we beschikken echt niet over genoeg "oohh's" en "aahh's" om het landschap te omschrijven...zo mooi.
Rond 16 u begint het weer precies wat om te slaan en zet de wind op..we beginnen nogmaals logies te zoeken in de buurt...we zijn intussen ter hoogte van Ora. Chris vind nog 1 kamer in Salorno...10 km verder langs de Adige en onze route. We reserveren en hopen het droog te houden.

Het is intussen 18.15, we zitten hier goed in "Le Stanze........."en het is nog steeds droog.
Onze vriendelijke gastvrouw heeft voor ons een tafel gereseveerd in Pizzeria Ristorante Jolly..hier op 30 m.

Morgen gaat het richting Trento en dan moeten we beslissen richting Gardameer of Venetië...moeilijke keuze. "Help!!!"

Waw, die beelden, prachtig

Iris 2024-09-11 18:57:59

Mooie reportages, Lucienne, leuk om te lezen en leuk om te bekijken

Patrick Gheysen 2024-09-11 19:10:53

Wij volgden de route naar Venetië. Brentakanaal ; Padova … mooi maar ook plots geen fietspaden .. soms efkes moeilijk ..