Dag 25: Leutasch- Landeck 69 km

Oostenrijk, Landeck

Deze morgen nog eens wat foto's genomen van ons super verblijf in het zero, zero hostel van Roberto. Roberto is trouwens zelf vakantiefietser geweest ooit.

Blij gemutst vertrekken we, vroeger dan de laatste dagen, met alweer de zon van de partij en een prachtige fietsdag in het vooruitzicht. Nog een korte maar stevige klim naar de Buchener Höge en daarna een lange en steile afdaling richting Telfs en de Inn. De Inn Radweg is eerst ook nogal druk naast een grotere weg, maar hoe verder we de Inn volgen hoe mooier en indrukwekkender het landschap. We moeten ons inhouden om niet elke 100 m te stoppen voor foto's. We volgen de Inn stroomopwaarts dus is het de hele tijd lichtjes klimmen...soms fietsen we wat meer verwijderd van de oever en is het meer golvend...we krijgen zelfs een helling van 18 % voorgeschoteld...geen kattepis met zo'n zwaar beladen fietsen. Maar dank zij onze pendixjes lukt dat allemaal.

De verblijven in de streek blijven duur en problematisch om te boeken voor 1 nacht. Dus zijn we blij met de familiale camping in Landeck. Goedkoop maar goed.

schitterende streek!

marc 2024-09-07 21:17:59

Zalig met zo n fantastisch weer !!!