Dag 23: Staffelsee - Garmisch Partenkirchen 35 km.

Duitsland, Grainau

Omdat alles van de tent serieus nat was deze morgen hebben we ruim de tijd genomen om alles te drogen in de zon. Niet zo evident want we stonden niet echt in de zon....dus grondzeil op de weg gedroogd, onderkant binnentent op electriciteitskast gelegd en op wandel met de buitentent tot bij de buren...
Kortom het was laat eer we op de fiets geraakten. Bovendien komen we nu volop in prachtig berggebied daar kunnen we toch niet zomaar doorvlammen...vandaar de korte rit...35 km amper...maar wat een mooie foto's !!!
We zitten bovendien een kleine 5km buiten de route om een camping te vinden. We konden hier rechtover de baan gaan eten in het restaurant van een andere camping.
Nu is Chris al in dromenland en zit ik dit verslag nog te schrijven, terwijl de 2de fietsbatterij buiten nog aan het opladen is.
' t Zal nodig zijn, want morgen klimmen we serieus.

inderdaad prachtige foto's, mooie streek ook, we hebben er ook ooit in de buurt (Zugspitze arena) een week verbleven. geniet ervan, wij genieten mee

marc 2024-09-05 20:56:56

Moooooi ! 🥰

Veerle 2024-09-06 00:33:13

Waw! Prachtig!!

Catherine 2024-09-06 08:15:17

Prachtig en krachtig dat jullie dit doen👍👍👍

Crien 2024-09-06 14:58:15

Prachtige foto's. Hopelijk blijft het mooi weer in de bergen. Succes. Maar vooral genieten.

jos & iris 2024-09-06 17:38:27

Mmm de Isar heeft ook mijn hart gestolen....