Dag 5 Zen naast de Binkermolen.

België, Bocholt

Het is niet naar onze gewoonte om van 2/5 dagen een rustdag te maken...maar Chris heeft het blijkbaar echt nodig na een voor hem heftige periode.
Daar we de tijd hebben, moet het ook kunnen, en ik geef toe...het is hier een zalige plek bij de Binkermolen.
Deze morgen maakten we kennis met de eigenaars. Helena en Jan. Vanavond komen hier een 7 tal kinderen aan die hier op kamp zullen zijn. (Na 22 u moet het stil zijn tot 08 u.!) Helena heeft hier ook keramiek workshops. Ze fietste op 26 jarige leeftijd vanuit India terug naar België. Ze hebben ook een vakantiewoning voor 8 á 10 man hier in de buurt.

We betaalden voor een extra nachtje.
Vorige nacht heeft het nogal geregend en de tent is dus positief getest op waterresistentie.
Chris wil nog wat aan de route werken, want gisteravond lukte dat niet meer...
Het stukje Nederland en de inrit Duitsland zjn dus voor morgen. En het weer wordt goed.

Ook voor mij is het lastig , want gisteren voelde ik sterk de drang om gewoon te fietsen...en nu zit ik hier weer met mijn overschot aan energie... Maar OK ik beschouw dit dan als een oefening in " leven in het nu" 😉

We hebben onze route aangepast en rijden morgen richting Düren (D) waar we een kamer reserveerden uit het Reitsma routeboekje. We hebben 85 km te fietsen.

Duimen maar dat Chris zijn energiepeil omhoog krijgt...😛...het blijft spannend, aar we hebben er nog steeds zo'n zin in.

Courage en goeie reis verder!!

Marijke Deweerdt 2024-08-18 20:35:30

amaai, dat wordt een ferme tocht. zelf zou ik het niet zien zitten. gelukkig kunnen we meegenieten van jullie prestatie. veel respect

marc 2024-08-18 21:44:50

Goede moed! Wat een mooie tekening!

Catherine 2024-08-19 08:44:20

Wie maakte het schilderijtje ? 😃

Greet 2024-08-19 09:33:26

Ik maakte het schilderijtje Greet.