Boxtel-Vlissingen-Knokke-Vlissingen.

Nederland, Vlissingen

Vanmorgen hoefde ik niet al te vroeg uit bed omdat als je een fiets mee wil nemen in de trein dat alleen in de daluren mag. Dat is dus na 9 uur en dat is genoeg tijd om rustig aan te doen.
Martin was kwart voor 9 bij mij en we zijn gelijk vertrokken. Yvonne begon later op het werk en was meegefietst om ons uit te zwaaien. Brent was al naar school en Sophie naar haar stage en hadden al gedag gezegd.

Het was vandaag goed gegaan en ik zit nu in Vlissingen thuis op het terras bij de “vrienden van de fiets” waar we overnachten.
De overnachting is in een Pipo wagen achter in de tuin van de mensen. Erg gastvrij zijn we daar ontvangen en wat we hard nodig hebben was in de Pipowagen. Van alles om te drinken en om bij te komen van het fietsen.

Vanmorgen zijn we dan op de trein in Boxtel gestapt naar Tilburg. In Tilburg overgestapt naar Roosendaal waar we weer een korte overstap naar Vlissingen hadden. Het weer ziet er goed uit. Zon, zon en nog eens zon.
In Vlissingen aangekomen gelijk op de veerpont naar Breskens gestapt. De aansluiting was perfect zonder wachttijd.
Wat is het na Breskens mooi om door de duinen en langs de kust te fietsen. Het doel is naar het startpunt bij het Zwin op de Belgisch Nederlandse grens te gaan.
Omdat de reis met trein en veerpont zo snel is gegaan zijn we maar doorgefietst naar Knokke. Daar op het keerpunt ff op de boulevard gezeten.
Terug was het tegenwind maar we hebben geen haast en zijn op het gemakje terug naar Breskens gefietst.

Vanaf de veerpont was het overnachtingsadres zo gevonden wat pal langs de LFkustroute ligt.
Na het bekijken van de Pipowagen is alles uitgepakt en gedoucht om daarna de stad in te gaan.
Op maandag zijn maar weinig restaurant open. Maar waar we zijn gaan eten hadden ze heerlijke burgers met krulfrieten. Samen met een lekker biertje was het de perfecte maaltijd.
Vanavond maar optijd naar bed. Morgen een eerste echte volle dag fietsen.
Om half 9 komen ze ontbijt brengen.

Weer een nieuw avontuur! Veel plezier!🌞