Weer thuis. Met de auto, vliegtuig, trein en de fiets.

Nederland, Boxtel

Vannacht heb ik redelijk geslapen.
Mijn gedachte waren bij; wordt ik optijd opgehaald. Hoe moet het met de fiets op Pisa airport, is het flink sjouwen. Hoe komt de fiets uit het vliegtuig. Krijg ik commentaar als ik de doos op Schiphol achterlaat enzo.

Uiteindelijk ging om 06:00 uur de wekker. Hoppa snel eruit. Er liggen hier van die lekkere voorverpakte broodjes met chocolade en jam erin. En dan nog een yoghurtje heb ik erbij gepakt en mijn buikje zit weer vol.
De tassen als eerste naar beneden brengen en toen de fiets uit het hok gehaald. Ondertussen is Anna gearriveerd en de kofferklep staat al open.
Snel de doos erin en met een koord heeft ze de kofferklep dichtgemaakt.
Nu naar het vliegveld. Ze heeft mij direct recht voor terminal 2 afgezet. Precies bij de Transavia check-in balies.
50 meter lopen en ik ben er. Top.
Daar in de hal is die helemaal leeg.
Ik moet in die andere hal zijn. Ha dat was weer 50 meter. Dat is het voordeel van een kleine luchthaven.
Er stond al een lange rij. 2 balies zijn open. Het is een combi vlucht met Delta en KLM.
Het inchecken was snel gebeurd. Mijn fietsdoos ging de band op bij afwijkende bagage. En die band was direct naast de incheckbalie.
Op de borden was te zien dat er zo ongeveer elke drie kwartier een vliegtuig vertrekt. En heel veel Ryanair is het.
Mij vlucht vertrok nu wel een keer op tijd. Transavia kan het dus toch wel.
De vlucht ging soepeltjes. Af en toe gaf de co-pilot wat info. “ als u nu naar links kijkt ziet u het meer van Genève”. “ We vliegen nu op 12 km hoogte” enzo.
Over de Alpen was het helder en was er een super uitzicht op de besneeuwde bergen.

Op Schiphol aangekomen was het best ff wachten op de bagage. 1 tasje ruimbagage als eerste ophalen en toen naar de afwijkende spullen band voor de fiets.
Die kwam er ook snel uitgerold.

Vlakbij de uitgang was een rustig plekje vrij om de fiets in elkaar te zetten. Voor de marechaussee dienst ingang.
De fiets was zo weer in elkaar. De lege doos heb ik bij de afvalbakken neergezet.
Nu op de NS planner kijken hoe de treinen rijden. En ik heb geluk want over 15 minuten vertrekt de trein naar Den Bosch en in Den Bosch is 6 minuten later de aansluiting naar Boxtel.
Dat Nederland vanmiddag EK moest voetballen was wel duidelijk. Het is keidruk naar Utrecht en ook naar Den Bosch en het was allemaal oranje verkleed. De trein naar Eindhoven zat weer vol met mensen die naar Guus gingen.

Vandaag ben ik begonnen met de auto naar het vliegveld. Daarna het vliegtuig en trein. En om mijn reis netje af te ronden ben ik vanaf het station naar huis op de fiets gegaan.
Wat een mooie afsluiting.

Ik vind het leuk dat er meegelezen is en dank jullie voor de reacties en berichtjes die ik heb mogen ontvangen.

Wat een mooie trip was het, leuk om je verhalen nu ook thuis te horen!❤️

Sophie 2024-06-16 18:18:50

Het was heel fijn om iedere dag je verhalen te lezen. Maar nog fijner is het om de verhalen van jou te horen. Alles is goed gegaan. Je hebt genoten van de twee weken in Toscane. Fijn dat je weer thuis bent 😘❤️

Yvonne 2024-06-16 20:22:28

Weer veilig thuis met een mooie fietsvakantie als herinnering. Wat is het super leuk om je verslagen te lezen. Bedankt daarvoor

Erika 2024-06-16 22:13:47

Mooie reis en leuke verhalen. Was leuk om te volgen.