Nog 1 nacht

Nederland, Emst

Ja, het komt nu heel dichtbij. Vandaag heb ik, net als elke dinsdag, gewerkt. Wel op een andere peuterspeelzaal dan normaal, dit ivm ziekte. Tot 13.30 uur, we lunchen daar altijd met de peuters. Daarna nog even naar m'n vader, kopje thee drinken.
Weer thuis de was uit de droger halen die ik er vanmorgen in gedaan heb. Dus nog weer strijken, eten koken.
Henny heeft ook nog wat laatste dingen gekocht en is nog weer naar de fysio geweest. Hij had zijn 18de behandeling vorige week gehad en daarom gaf Erik van de Veenstade vandaag de behandeling cadeau. Heel fijn. Hopen dat Henny geen last van z'n rug krijgt aankomende weken.
Henny's sweatshirt hangt klaar, met een prachtig logo ontworpen door MMX. Dit heeft Lia van Nieuwenhuizen allemaal voor het team Nederland geregeld.
Het rode puntje staat nog bij de stad Vlorë, waar we eerst heen zouden gaan.
Nu is het huis opgeruimd, de koffers zitten dicht, mijn lijstje 3x nagekeken of we niks vergeten zijn. Volgens mij hebben we alles, dus zo naar bed.
Paul is hier morgenvroeg om 6.30 uur dus ik denk dat ik m'n wekker op 5.00 uur zet. Ik vind het heerlijk om 's morgens rustig te douchen, ontbijten, filmpje erbij of nog even haken. Morgen ook maar en dan kan het avontuur beginnen.

Heel spannend allemaal. Fijne reisxen geniet!!

Maria 2024-10-01 22:31:26

Mooie nagels :-), een goede reis en veel plezier.

W&W 2024-10-01 23:04:16

Goeie reis en genieten

Carla 2024-10-01 23:23:35

Veel succes en plezier

Gino 2024-10-02 03:33:22

ik ben alvast opgestaan. Is wel vroeg maar dat ben ik wel gewent. Ga zo het ontbijt maken voor Paul en Mariska en zorgen dat ze niet te laat in Emst zijn om te vertrekken naar Eindhoven voor het grote avontuur.

Wicher 2024-10-02 04:44:48

Heel veel succes en plezier en een goede reis.