Nog 3 nachtjes

Nederland, Emst

Het WK begint op 6 oktober, maar wij willen er graag een paar dagen eerder zijn. Of in ieder geval, Henny wil dat en ik pas me aan. (zo vervelend, vakantie 😊)
Henny wil, voordat de wedstrijd begint, al een paar keer duiken zodat hij kan kijken hoe het daar onder water is en kan zoeken naar mooie dingen om te fotograferen. En hij kan dan z'n speciale, zelfgemaakte attributen uitproberen.
Nu is het zo dat je geen losse spullen mee mag nemen onder water, maar je kunt wel 'dingetjes' op je camera zetten, voor je lens, waardoor je foto's een 'special effect' krijgen. Hier is Henny al heel lang mee bezig. Met hulp van Hugo Stegeman, die dan weer 3D dingetjes voor hem print en die henny dan weer voor de lens schroeft/plakt. Op de foto een heel klein tipje van de sluier.
En op de andere foto een 'stapeltje' duikspullen wat mee moet.
In de wedstrijdweek is er 1 oefendag waar je 2 duiken gaat maken. Dat vinden de meeste fotografen te weinig. Dus veel van de andere fotografen komen ook al eerder.
De extra duiken die Henny en Paul vooraf gaan maken zijn zeker niet goedkoop. Het is wel Albanië, maar ja, er vindt nu een WK plaats, dus worden de prijzen nog maar even aangepast, denken we.
Ondanks dat de NOB een gedeelte betaald, betalen Henny en Paul en heel stuk zelf. Vandaar de crowdfunding actie. Waar je ook nog mooie (duik)prijzen kunt winnen.

Veel mensen hebben al gedoneerd, we zitten al op 75%.
Wil je toch nog doneren, klik op onderstaande link: