4e duikdag Bangka

Indonesië, Kalasey

Vandaag heeft Willem Jan als vrije dag ingepland en ik hou me daar netjes aan, de rest niet. Ik ben wel toe aan een ochtend niks doen. En.....ik heb om 11.00 uur een massage geboekt. Heerlijk.
Ik ga wel om 7.00 uur mee ontbijten. En om 8.15 uur zwaai ik de rest uit.
Daarna ga ik met de laptop in de eetzaal zitten, daar is de beste wifi. Dan komt Filly, de guest relation, ze houdt me een hele tijd aan de klets en samen kijken we onderwaterfoto's van Henny op de laptop.
Dan even douchen en om 11.00 uur een sportmassage van anderhalf uur. Heerlijk. Echt een rustdag. Als ik om 12.30 uur naar buiten kom is de rest weer terug en gaan we alweer lunchen.
En toen kwamen de duikgidsen nog een verrassing voor Dirry: ivm de 1000e duik kreeg ze een lekkere chocoladetaart. Kijk maar op de foto's.
's Middags lezen en luieren.
En 's avonds tijdens het eten trad de Bangka Band op. Dit is niet echt een band, maar allemaal personeel dat heel enthousiast lokale liedjes zingt zichzelf begeleidend van gitaar, bongo of zoiets en nog wat instrumenten. Reuze gezellig!! Ik vind dit het leukste resort. Zo ongedwongen. Maar dit was alweer de laatste dag hier.

Eindelijk... kunnen meelezen en foto's kijken. Alles vanaf dag 1 tot aan eer-gisteren. Zo leuk om een beetje mee te mogen genieten. En wat een belevenis weer zeg!! Jullie genieten volop, zo gaaf en zo verdient!! En dan nu nog bijna een week... blijven genieten dus!

Rita 2018-11-21 20:47:52

Hallo Marjo, Heerlijk zo'n dag bijkomen groot gelijk! Groetjes aan Henny.jij liefs en tot....gauw. Miep.