De 3e duikdag

Portugal, Porto Santo

We stonden vóór half 8 al bij de ontbijtzaal, deze was al open. Misschien i.v.m. de duikers, want officieel gaat het pas om 7.30 uur open. Eerst weer even tempen, gelukkig alle 3 geen koorts. We zien al meer duikers en praten nog even met de Belgen over de duikstekken. Als we buiten voor het hotel wachten op vervoer komt er iemand op ons af, hij blijkt van het Turkse team; Kerim Sabuncuoglu (je herkent niemand met die mondkapjes) Hij was er ook bij in Cuba bij het WK. Het was altijd heel gezellig met het Turkse team. Hij is gisteravond aangekomen en ging nu dus ook mee duiken.
Toen iedereen naar het duikcentrum was vertrokken ben ik weer naar m'n kamer gegaan. Ik vond het nog een beetje te koud (nou ja koud, 22 graden, maar toch) Ook veel wind Wicher. Heerlijk op het balkon gezeten, lekker lezen en haken, een kopje thee gezet, daarbij een muffin gegeten die ik mee gepikt had uit de ontbijtzaal :-)

Henny is de 1e duik vandaag druk bezig geweest met z'n foto 'creatief', waar hij thuis al de nodige voorbereidingen voor heeft gedaan. Helaas wilde het nog niet zoals hij van plan was. De 2e duik is Tanja niet mee gegaan. Ze vond het te hard waaien. Ze was nog niet zeeziek, maar vertrouwde het niet om nog een keer te gaan. Ze hoorde dat de 'grote boot' catamaran, was losgeslagen van de boei waar ze aan vast liggen. Maar gelukkig geen ongelukken gebeurd.
Henny vond dat er bij de 2e duik weinig te zien was om op de foto te zetten voor de macro-foto.
Dus hij vond het niet zo'n geslaagde dag.

Tijdens de wedstrijd kan elke fotograaf in 6 categorieën 1 foto inleveren. De categorieën zijn:
Een macro foto
Een groothoek foto
Een groothoek met model
Een visportret
Een foto Creatief
Een thema foto (welk thema dat wordt, is nog niet bekend gemaakt)
Je kunt niet meer All-over kampioen worden, maar wel met elke foto apart. Dus bijv. WereldKampioen visportret

Tanja en ik hebben in de namiddag nog lekker ontspannen aan het zwembad gelegen. Henny vond z'n ontspanning in bed.
Na het eten de foto's nog even bekeken. Nee, er zat niet veel bijzonders tussen.

Smorgens met een kopje thee meteen je verhaal opzoeken en dan hier naar buiten kijken en denken o wat hebben jullie het daar fijn,Geniet ervan !!