Aankomst Murex Manado

Indonesië, Manado

De piloten vlogen helemaal volgens het schema van Willem Jan, dus na een overstap in Singapore, een paar uur daar rondhangen, landen we rond 13.00 uur op Manado Sulawesi. Het begint zachtjes te regenen. En later nog wat harder, maar als we in de busjes zitten is het alweer weer droog.
Na een uurtje rijden komen we op het prachtige resort. We worden ontvangen met een kokosnoot en een duidelijke uitleg over het resort.
Daarna spullen uitpakken en een uur later krijgen we heerlijk eten, soep, salade, vis, saté, rijst, pasta, en maïskoeken. En als toetje verse ananas en meloen.
En nu naar bed, kijken of we het slaapritme al op kunnen pakken.

Een hele fijne vakantie samen en geniet van het lekkere warme weer

Mariët Bolink 2018-11-11 09:45:15

Hele Fijne vakantie Groeten aan de Dukers.

Delius 2018-11-11 09:46:17

Heel veel plezier daar en geniet van al het moois onder en boven water!! Ik ben benieuwd naar de foto's en verhalen als jullie terug zijn.

Tineke 2018-11-11 11:22:04

Heel veel plezier allemaal! Zo genieten we in het natte landje toch nog van jullie verhalen! Groetjes aan allemaal!

Stella 2018-11-11 13:09:42

Leuk om jullie reis weer te volgen. Heel veel plezier gewenst!