Nevers - La Ferté sous Jouarré, 274 km

Frankrijk, La Ferté-sous-Jouarre

Ons leek een paar dagen bij Meaux wel leuk. Er zijn drie campings in de buurt. Die in Meaux stond op de kaart en enkele verwijzingen op internet maar verder nogal vaag. Het email adres wat ik vond kwam onbezorgd terug. Toen we op de plek van de camping aan kwamen was er slechts een oprit naar een hotel te zien. Geen camping dus.

Een kilometer verder in Trilport zit ook een camping. Zowel op mail als op telefoon reageren ze niet. Toen we die wel vonden, mooi gelegen aan de Marne hing er een briefje op de poort: "het terrein is onbegaanbaar. We kunnen geen gasten meer ontvangen."

16 km verder is een grote camping die volgens het reserverings systeem wel open was. Het mooie hek zat echter dicht. Maar al snel kwam er iemand die vertelde dat het hier veel geregend had en dat het een drassige modderpoel was.
Ik mocht even kijken en het leek mij wel te doen.
€16.80 per nacht.
Een oud maar functioneel toiletgebouw.

Ons mooi-weer geluk lijkt op te zijn. De komende dagen wel meer droog. Buiten zitten zit er waarschijnlijk niet meer in. Dus de luifel blijf ingepakt.

Wel een mooie plek om te genieten van de herfst en de stilte.

Vind het al knap dat jullie in deze tijd een camping 🏕️ hebben,lijkt mij steeds lastiger worden nu. Mimi

Mimi 2024-10-18 17:16:09

Jullie hebben je plekje weer gevonden. Vrolijk op de foto.

Gosse en Marijke 2024-10-18 17:31:01

Ja, de Belgische grens komt in zicht......... Trui weer uit de kast gehaald. Herfst bladeren kleuren mooi geel en rood. Bijna ...alweer tijd voor de pepernoten. Maar volgende week nog enkele mooie dagen om van te genieten.

Ingrid 2024-10-18 21:22:45

En de volhouder heeft toch weer een campingpark.