Door de wijnvelden en via Turckheim naar Kaysersberg

Frankrijk, Kaysersberg-Vignoble

Een gok die goed uit viel. Er waren buien voorspeld verspreid over de dag. We zijn toch gaan fietsen. De eerste bui viel toen we in het mooie Turckheim koffie zaten te drinken.
Aangekomen in Kaysersberg kwamen er weer wat druppels. We zochten een restaurant op voor een stevige drie gangen lunch en we zagen veel mensen onder een paraplu voorbij lopen. Tegen 15 uur was het weer droog en konden we weer naar de camping.

Een prachtige dag en een prachtige tocht.

35 km.

Prachtig de wijn velden,de vendance,😭(zo heet het hier waar we nu zitten)🌞is daar neem ik ook al aan de gang. En zo te zien genieten van het leven 👍🏻😎

Mimi 2024-09-12 19:16:09

Fijn tussen de buien door, vakantie met elkaar!

Paula 2024-09-12 21:15:49

Staan nog veel bloembakken in bloei bij jullie daar. Hier zoveel regen gevallen dat ik het eendje de nek heb omgedraaid. Leeft nog,hoor 🤣de bloeiende planten wachten nu op dat beetje zon volgende week.

Ingrid 2024-09-12 21:53:24

Kayserberg, goede herinneringen aan het stadje waar Albert Schweizer geboren is. Vereren ze hem nog?