Sète

Frankrijk, Sète

We fietsen naar Sète over een lang recht en saai fietspad dat verder van prima kwaliteit is.
In Sète komen we eerst bij het Fête de la Coquille Saint-Jacques. Honderden mensen zitten hier gezellig schelpdieren te eten en wijn te drinken bij een leuk muziekje.

Sète zelf is een en al bootjes en terrasjes. Gezellig druk.

Heerlijk weer vandaag. Zon en de wind is nagenoeg weg.

39 km

Alweer een prachtige dag voor jullie. Gezellig daar. Hier ook een zonnige dag.

Gosse en Marijke 2024-10-05 18:09:14

Gezelligheid zo.

Paula 2024-10-05 18:28:50

Leuk te zien hoe de Fransozen tonen dat de Biergarten banken en tafels ook te gebruiken zijn voor haute cuisine; Bij de Duitsers staat daar nu een 'Wiesnmass' op in het kader van het Oktoberfest.

G.P. 2024-10-05 18:59:50

Fijn om al die mensen te zien genieten. Je zou bijna vergeten dat het in andere landen heel anders is op dit moment. Geniet geniet en geniet.....

Hermien. 2024-10-05 19:27:02

Mooie scherpe foto's bij het heldere,mooie weer.

Ingrid 2024-10-05 20:32:09

Nou dat is smullen natuurlijk! Coquilles is mijn lievelings schelpdier. Delicatesse hoor! Eet smakelijk en veel !plezier !