Millau - Issoire, 194 km

Frankrijk, Issoire

Vandaag weer wat verder naar het noorden getrokken. De gemeente camping in Issoire is nog geopend.

We moesten wel eerst bellen en wachten voordat we er op konden. Volgens hun website is de receptie de gehele dag geopend. Mooi niet dus. Maar het is goed gekomen. Ik kreeg zelfs de ACSI korting toen ik mijn ANWB camping kaart liet zien.

€17,50 per nacht.
Ruime plaatsen.
Eenvoudig sanitair wat wel wat onderhoud kan gebruiken. En de douche is niet koud maar daar is het dan ook wel mee gezegd. Klagen hielp niet.
200m verder op de camping is een wat nieuwer toiletgebouw. Dat ziet er beter uit en heeft wel echt warm water.
De camping is wel vrij leeg.
WIFI is erg beperkt.

Droog en af en toe zon.

Ook weer herkenbaar en wat hebben we lekker gegeten in het restaurant beneden

Mimi 2024-10-10 17:48:41

Lekker rustig en een mooi plekje.

Paula 2024-10-10 17:57:53

Heel mooi daar....en fijn toch die rust. Ik dacht dat ze daar meer van "petanque" of "jeu de boules" waren maar kegelen is ook leuk. Have fun.