Dag 19 + dag 20: Dag van vertrek en thuiskomst

Nederland, Heinkenszand

Zo dat was vroeg vanochtend. Wekker stond op 5.15uur. Maar om 4.30uur was ik klaarwakker. Kwartiertje later toch maar eruit en alvast douchen. Edwin slaapt nog, die was vannacht aan het spoken. Rond 5.15uur is hij ook wakker.

We hebben nog tijd om een zoete tosti te maken en een bakje koffie te drinken. Koffers worden verder ingepakt en rond 6.15uur zijn we op weg naar de car rental return. Het inleveren van de auto gaat vlot en voor we het weten zitten we in de shuttle bus naar de luchthaven. Ook daar gaat het snel en voor we het weten zitten we bij de gate te wachten voor boarding. Helaas is er vertraging van zo’n 30 minuten. Aansluiting in New York was al krapjes, maar we zien het wel. Ik haal nog een lekkere laatste koffie bij Starbucks en wat lekkers voor beiden voor in het vliegtuig. We kunnen zelfs nog een gokje wagen aan de gate 😀. De luchthaven heeft goede wifi en ik kan het verslag afmaken en uploaden. Is dat ook maar weer bij. Gisterenavond had ik er geen zin meer in 😀

Het vliegtuig naar New York gaat inderdaad een halfuur te laat de lucht in. De vlucht is ca 4,5/5uur en gaat redelijk snel. We landen om 18.10uur plaatselijke tijd, maar het duurt lang voordat we eruit mogen. Tegen 18.30uur zijn we het vliegtuig uit. Gelukkig gaat de aansluitende vlucht van dezelfde terminal en het is niet heel ver lopen naar de gate. Boarding tijd was namelijk al om 18.20uur. Ik koop nog heel snel een zakje chips en een chocolade broodje als vervanger voor de vliegtuigmaaltijd.

We kunnen daarna meteen boarden en we hebben lekker 2 stoelen naast elkaar. De vlucht duurt volgens de piloot maar 6uur en 22 minuten. Het is inderdaad een snelle vlucht en om 8.45uur Nederlandse tijd zitten we in de auto om onze Joep te halen.

Vakantie is weer voorbij, het was een prachtige reis!

Welkom terug, het is herfst geworden hier!

Andrea 2024-09-10 11:13:59

Welkom thuis 😘 wij blijven nog even in het zonnetje 🌞☀️😎

Saskia 2024-09-10 11:30:43

Welkom thuis,na een fijne vakantie!!

Kees 2024-09-10 14:45:40

Was mooie vakantie om op terug te kijken Bedankt voor de mooi verhalen Groeten aan Joep