Dag 17: Las Vegas

Verenigde Staten, Paradise

Zoals ik al schreef, geen spannend verhaal vandaag😀.

Om 8.00uur roept het zwembad weer en daar liggen we dan ook stipt 8.00uur in. Heerlijke temperatuur nog buiten, zo’n 29 graden😎. Ik haal voor beiden een lekkere koffie bij de bar en ga daarna ook lekker relaxen. We bedenken wat we nog in Vegas willen doen. Er komt van alles voorbij, van een helikopter vlucht boven de Grand Canyon (oeps 600 dollar per persoon, doen we maar niet), zelf nog naar Grand Canyon South Rim rijden met overnachting daar (toch een beetje overdreven haha) , naar 2 natuurparken in de buurt van Las Vegas (al eerder geweest en het is met 40graden écht te warm om te wandelen) of een show bezoeken in Vegas. De show die we eigenlijk willen (Cirque du Soleil Mystère) heeft alleen nog heel slechte plekken en dat is ook zonde. Uiteindelijk besluiten we gewoon niet meer zoveel te willen en te doen😀.

Tegen 10.15uur gaan we weer naar boven. Lang getuttert en tegen 12.30uur pas weer op pad.

Eerst naar een “gewoon” winkelgebied, waar ik bij de inmiddels bekende Bath and Bodyworks een lekker luchtje koop. Bij de Express slaag ik voor een blousje. De Outlets Las Vegas South liggen hier dichtbij en daar wil Edwin nog wel een rondje doen. En hij slaagt weer bij Under Armour.

Onderweg zien we een Panda Expres en die hebben echt de lekkerste orange chicken. We nemen als mini snack een kleine box en wat te drinken. Oei dat was weer lekker.

De Bass Pro Shop ligt hier ook vlakbij en die vereren we ook met een bezoek. Dit is echt dé grootste outdoorwinkel die we ooit gezien hebben. Hele decors binnen van opgezette dieren, watervallen (hoogte komt niet echt over op de foto) en een aquarium. Edwin slaagt nog voor een leuke trui.

Buiten is het inmiddels 40graden en daar wil je niet teveel zijn. Starbucks is de oplossing. Een lekkere koude frapuchino gaat er wel in.

Inmiddels is het 17.45uur en we rijden vlak langs de California Pizza Chicken. Ja daar hebben we wel zin in voor het avondeten. Weer een keertje wat anders. Edwin bestelt een bbq chicken pizza en een sangria en ik neem een lekkere pasta met kip en scampi en een alcoholvrije cocktail. De pasta gaat lang niet op, weer veel te veel 😀. We weten dat ze hier als toetje Key Lime Pie hebben en voor de 2e keer deze reis bestellen we een toetje om te delen. Hij smaakt als vanouds, heerlijk dus😋.

Het is 19.30uur als we terug op de kamer zijn. Eigenlijk “moeten” we nog naar de verlichte strip, maar we hebben er eigenlijk geen zin meer in. En omdat niets “moet” en we het al diverse keren gezien hebben doen we het ook lekker niet 😛.

Ik schrijf het niet interessante verslag en ga zo lekker lezen. Edwin ligt filmpjes te kijken op zijn telefoon. Allebei even ons eigen ding.

Nog steeds heel leuk om te lezen en zien, zo'n dag 'niks doen'! 🙃👍🏻

Andrea 2024-09-08 08:23:32

Aaah de panda expres mmmmm zo lekker die orange chicken. Lekker relaxen groot gelijk hebben jullie

Tamara 2024-09-08 08:26:57

Dag niks doen is niet erg al zoveel gedaan en geschreven Nog vuurwapen gekocht? Dat dat zomaar kan