Dag voor vertrek

België, Diegem

De afgelopen weken stonden eigenlijk veel in het teken van onze lieve Billy. Zijn gezondheid ging hard achteruit en hij was echt “op”. Afgelopen weekend de moeilijke beslissing moeten nemen om hem maandag of dinsdag in te laten slapen. Dit is gistermiddag om 14.15uur gebeurd. Moeilijk en zeer verdrietig om te zien, maar zeker het beste voor hem. We zullen hem erg gaan missen, maar hij heeft zijn rust verdiend. We nemen voor in de auto een mooie foto mee van onze beestjes.

Vandaag dan toch de focus op onze vakantie, die morgen begint.

Rond de klok van 5 werd het tijd om de koffers én Joep in de auto te laden en gaan we op weg naar het kattenhotel in Heikant, waar onze Joep voor 3 weekjes mag logeren.

Vanochtend nog een kamer geboekt in Van der Valk Brussels Airport. Even wat relaxen, voordat we morgen gaan vliegen. Vanuit Heikant konden we dan mooi meteen doorrijden. Omdat de files aanzienlijk waren richting Brussel, onderweg maar even bij de Burger King gestopt om wat te eten. Chicken strips voor mij en een burgertje voor Edwin. Samen deelden we nog een frietje en een frappuchino van de Starbucks 😋.

Net gearriveerd in het hotel, waar we nog even op het gemakje wat tv kijken en lezen en een drankje nuttigen in de bar van het hotel.

Morgen start de rondreis dan echt. We hebben er uiteraard zin in!

In het kort is dit de route :

Las Vegas > Zion National Park > Bryce National Park > Hanksville > Moab > Aspen > Breckenridge > Crested Butte > Durango > Page > Grand Canyon North Rim > Las Vegas

De vlucht tijden voor morgen zijn :

Brussel > Amsterdam : 10.25uur
(KL1704)
Amsterdam > Las Vegas: 12.35uur
(KL0635)

Tot morgen !

Een goede en veilige vlucht,en een hele fijne vakantie gewenst!!

Kees 2024-08-21 20:52:49

Wat verdrietig van Billy. Hij heeft een prachtig leven gehad bij jullie! ❤️ Haha alvast in de Amerikaanse sferen komen, mooi! Ik lees met veel plezier mee, heb net 2 Afrikaanse rondreizen en een trip door Schotland gevolgd van bekenden, nu mooi aan de overkant van de plas. Geniet ervan!

Andrea 2024-08-21 20:53:16

Oh hahahaha die ene vriendin vloog ook van Brussel naar Amsterdam en dan naar Afrika. Bij haar nog erger, want ze komt uit Heemskerk, een kwartiertje van Schiphol af! 😱

Andrea 2024-08-21 20:54:46

Goede vlucht en een fijne vakantie

Benjamin 2024-08-21 23:29:03

Goede vlucht en geniet van de vakantie

janny 2024-08-22 07:37:45

Goede vlucht en geniet van de vakantie Lees met veel plezier

Fred 2024-08-23 05:06:04

Maak er een mooie vakantie van