Van Puente la Reina naar Lorca ca 14 km

Spanje, Valle de Yerri/Deierri

Pffff, wat een dag. Ik kon vanmorgen pas om 10u met de bus naar Puente la Reina en ben om ca 11u begonnen met lopen. Maar wat was het heet. 33/34 gr. en dat voor de eerste dag. Ik heb veel gerust op schaduwplekken. Tis dat er een stevige wind stond, anders was het niet te harden geweest en was ik al eeder gestop. Na Puente la Reina was het gelijk aanpoten. Steil stuk omhoog. Nou dat was wel weer een vuurdoop, maar de kop is er af. Morgen wordt het weer warm, dus ik loop niet meer dan 10km. Estrella wordt dan de eindbestemming.

Fijn op weg weer! Zet vooral een leuke buckethat op je hoofd tegen de zon, want wat is dat warm zeg! Ik hoop voor je dat het wat gaat afkoelen 🥵😁 Succes en veel mooie belevenissen, uitzichten, ontmoetingen, samenvallen met de natuur, mijmeringen, veel plezier, en zorg goed voor jezelf. Lieve groetjes Michelle

Michelle 2023-08-29 17:49:16

Wat leuk om je avonturen op de Camino weer te kunnen volgen! En wat een hete start de eerste dag🌞☀️ Lekker je eigen pas lopen en je lijf geeft het tempo en de grens wel aan. Ik geniet lekker mee!

Juul 2023-08-29 18:52:16

Dat is wel heel warm.masr loop je in noord italie. Dan was je heel nat geworden. Ook geen pretje

Rinie 2023-08-29 20:00:53

Nou Willie, succes gewenst en we wensen jou goed wandelweer. Groetjes Dirk en Marga