Madrid

Spanje, Madrid

Vanmorgen na een uitgebreid ontbijt de bus van 11u naar Madrid genomen. Een rit van 2,5u. Eerst naar het vliegveld en toen naar het centrum van Madrid. Vervolgens de metro naar het oude centrum. Zodra je het metrostation uitkomt, wordt je overvallen door de mensenmassa. Je merkt dat je in een metropool van 6 miljoen inwoners terecht bent gekomen EN dat het zaterdag is. Wat een drukte. Ik ga niet veel meer doen dan in de buurt een beetje rondlopen, een biertje drinken eten en dan naar het hostel. Ik heb net een t-shirt gekocht bij een primark, want mijn andere shirts zijn prima voor het wandelen, maar beginnen erg te stinken en ik krijg het er niet goed meer uit.
Het is trouwens een prima hostel. Goede ontvangst en mooie kamer met eindelijk een fatsoenlijk bed. Tot nu toe ben ik de enige en ik hoop dat dat zo blijft. Ik zit op de 4e verdieping en gelukkig is er een lift. Op de 2e is een recreatieruimte, bar en keuken. Het is een statig oud gebouw, maar is helemaal opgeknapt en gemoderniseerd. Ik zit nu op een terras met een biertje. Zo, laat de avond maar komen.

Een welverdiend biertje, Willie! 😊 Geniet ervan en heb nog een fijn weekend in Madrid. Tot gauw. 👋

Anita 2021-09-18 19:20:14

Geniet van de mooie omgeving en rust. 🙂Lekker ontspannen en dan weer naar huis.🤗 Top prestatie geleverd. 👍

Marga 2021-09-18 20:54:23

Fijne avond Willie. 🍺proost! Nog maar eentje 🍺. (Kan best nu). Groeten.