Van Los Arcos naar Torres del Rio ca 9km

Spanje, Los Arcos

Gisterenavond met een Schots stel James en Elizabeth gegeten en gezellig gekletst. Bijna de tijd vergeten en kon nog net naar binnen in de albergue.
Vanmorgen om 06.30u opgestaan en om 07.00u een broodje gegeten met koffie in een cafetaria. Gelijk maar een half stokbroodje mee voor onderweg. Gisteren in een klein supermarktje een fuet gekocht voor bij het brood.
Gelijk maar deodorant gekocht, want ik begin mezelf te ruiken.🤣🤣🤣🤣🤣
Meteen maar weer in de 1e versnelling de bult op. Het was druk op dit vroege uur. Iedereen wilde zoveel mogelijk kilometers maken voor het te heet werd.
Over de route is niet veel te vertellen. Een beetje hetzelfde als gisteren. Weinig tot geen schaduw , dus geregeld smeren met factor 50. De komende dagen blijft het warm en ik heb besloten om elke dag maximaal tot ca 11u te lopen. Da's ongeveer 12 km maximaal per dag. Om 11u gebeld voor een slaapplek, dan is dat alvast geregeld.
Nu ga ik lekker languit op een bank om weer verder in mijn boek te lezen.