Dag 12, van Bilbao naar Alphen aan den Rijn.

Nederland, Alphen aan den Rijn

In de ochtend uitgeslapen, ingepakt en ontbeten in het perfecte Ganbara hostal. Hierna rustig naar de bushalte gelopen voor de vliegveldbus. Die was er eigenlijk gelijk en ook inchecken en security gingen vlotjes. Vueling vertrok stipt om 11:45 om na een kleine twee uur ons weer op Schiphol af te leveren. Rugzakken als eerste op de band en de bus naar Alphen na 11 minuten. Rond drie uur thuis. Zes uurtjes van hostal naar luxe 5 sterren hotel genaamd thuis ;-)
Dank voor al jullie reacties en fijn dat jullie meeliepen/lazen!

Franz had nog wat vragen gesteld:
De drukte viel mee. Gezellig gevuld steeds. Geen plekken hoeven reserveren. (Doe ik overigens nooit op de route zelf, echter deze keer wel het klooster in Roncesvalles aan het begin en beide nachten Ganbara hostal in Bilbao).
Bij Bodegas Irache 1 klein slokje rode wijn genomen, dit voor het gevoel zeg maar. Was nog vroeg in de ochtend.
The Way blijft een film om keer op keer van te genieten.
Van de Camino del Norte staan er ook twee verslagen van 2016 en 2017 op mijn reisblog. Veel plezier op die route Franz!!!!!!
Leuk dat je zo enthousiast meeleest en reageert.

Zoooo, dit was het laatste stukje voor mijn Camino Frances 2019. Op naar 2020 voor een volgende mooie route. (Nnb welke overigens)

Toch heerlijk om weer thuis te komen Gert. Bedankt voor je mooie blogs en dito foto's! En ja zo gaat dat: in gedachte alweer op weg naar de volgende Camino. Ik hoop ook in 2020 weer te kunnen vertrekken. Wens je alle goeds voor de toekomst en met je volgende tocht. Hartelijke groeten!