(Terug)reisdag 3, Santiago de Compostela - Alphen aan den Rijn

Spanje, Santiago de Compostella

Vanmorgen stipt 6:00 bij de bushalte. De Monbus reed ons door donker Galicia in een kleine 2 uurtjes van Muxia naar Santiago de Compostela. Bij het busstation nog een ontbijtje en een buurtsupertje voor een lunch en daarna de vliegveldbus naar de aeropuerto. Deze bus kwam nagenoeg niet door een verkeersinfarct in het (nu natte/regenachtige, wat hebben wij een mazzel gehad met lopen!!) centrum heen. Maar voor ons ruim op tijd voor de vlucht naar Barcelona. Aldaar ook weer twee uur overstaptijd welke er nu wel waren in tegenstelling van die krappe tijd op de heenweg. Ook nu weer op tijd weg en strak volgens planning op Schiphol waar Anita en Jacqueline ons stonden op te wachten.
De rugzakken draaiden al op de band toen wij daar aankwamen. Het kan dus wel, maar er staat nog best veel achterstallige bagage ook. Hierna het laatste ritje van vandaag met de eigen auto naar huis.
Fijn om weer thuis te zijn en op de eigen bank te liggen!

Dank weer voor al jullie support in de vorm van de berichtjes in het blog en anders.
Het was een mooie Camino ervaring weer!

Dank voor het meelezen en jullie avonturen, krijg dan altijd de kriebels om ook weer op stap te gaan. Adios!!

Rianne 2022-10-10 23:54:07

Ik ga het hele verslag nog eens lezen en bekijken. Leuk om op die manier mee te mogen. 😄

Mariella 2022-10-11 07:19:35

Bedankt voor jou mooie verslagen en het gaat jullie goed. Groetjes

Wim Brundel 2022-10-11 14:15:59

Bedankt voor het verzenden van foto's en tekst van jullie Camino. 'Nadeel', ik krijg weer erg veel zin om nog een Camino te lopen. Als mijn leeftijd me niet in de weg gaat zitten(88), dan wil ik het nog een keer proberen. Alle goeds en houdoe en nogmaals bedankt.