Laredo - Güemes

Spanje, Bareyo

Een vroege start. Omdat (de drie Fanse kamergenoten en ik) we het pontje van 09:00 wilden halen namen we de vroege ontbijtshift. 6:30 wekker, 7 uur aan het ontbijt en 7:30 de eerste 5,5 km lopen naar het bootje. Opgehaald aan het strand en netjes overgezet. Hierna lekker lopen met 1 venijnig klimmetje. Daarna 5km over het strand naar de lunch. De middag regen helaas en het doel was redelijk ver, de herberg van padre Ernesto. Weer een bijzonder momentje. Indringend verhaal over zijn familie historie en zijn werk voordat hij de albergue begon 18 jaar terug. Hierna gezamenlijk eten en een paar mooie gesprekken. Uiteindelijk 23:00 luikjes dicht. Morgen op naar Santander. Totaal 40800 stapjes, 30 km.

Het zijn ook niet altijd de makkelijkste wegen om te lopen. En om dan 30 KM te lopen met je rugzak is niet niks. Heb er wel bewondering voor nu ik dit zo zie. Wel zie je veel moois op je pad. Mooie foto's ook onderweg gemaakt.

Joke 2017-10-06 23:25:32

Ziet er toch wel bijzonder uit met strandje en pondje. En Fons wijn dat moet je wel goed doen...