Alphen - Gernika - Pozueta

Spanje, Euskadi

Een mooi reisdagje. Anita bracht mij naar Schiphol vanwaar KLM het werk verder afmaakte naar Bilbao. Met de stadsbus van het vliegveld naar de eerste stop in de nieuwe stad. Van hier is het makkelijk naar de oude stad te lopen. Onderweg kwam ik nog langs de hardloopwedstrijd van Gernika naar Bilbao. Zij doen dit aanmerkelijk sneller dan ik..... Na een Con Leche en Tortilla met het smalspoortreintje naar Gernika. Even gebeld in de door een NGSJ genote aanbevolen albergue of er nog plek is en daarna de eerste echte 6km door de motregen op het pad. Heerlijk rustig nu hier bij oma van 87 die in haar eentje de boel vandaag runt. Ze maakt nog wat eten ook 😀👍Ik ben helemaal happy!!! Totaal 17800 stapjes, 13,3km.

Mooi zo'n eerste dagen meteen in the flow. Ik zag op het grote scherm Max Verstappen die vandaag de Grand Prix in Maleisië heeft gewonnen. Ja ook hij gaat wat harder.... Een goede tocht toegewenst en een Buen Camino.

Frans 2017-10-01 19:56:39

Leuk dat je toch terecht kon bij haar. En zij ook nog wat te eten voor jouw maakt. Heerlijk toch dat je juist haar op je pad vindt.